En SEO Strategi er at inkludere fyldord i dit websteds indhold. Vi har allerede fastslået, at stemmesøgning bruger mere naturligt sprog, så det, du vil gøre, er at inkludere det, vi kalder fyldord i dit indhold, når du besvarer spørgsmål for at gøre dit indhold noget naturligt. For at give dette noget mere sammenhæng, tillad mig at vise dig tre forskellige eksempler. Her er den første. Vi har en sætning, der siger, “hvad er fordelene ved at spise æbler?” Dette ville være en sætning, vi har tilføjet fyldord, også kaldet ordet fremhævet med gult, for at gøre sætningen mere naturlig ved at bruge vores fyldord. Går videre til den næste, som er strategi nummer seks. Denne strategi handler om at forbedre dit websteds hastighed. Sidehastighed spiller en massiv, massiv rolle i stemmesøgning, da en gennemsnitlig stemmesøgningsresultatside indlæses på 4,6 sekunder, hvilket faktisk er 52 % hurtigere end den gennemsnitlige side på internettet. Det betyder, at hvis din side tager evigheder at indlæse i Google, så har du stort set en meget, meget lille chance for, at dit websted bliver brugt til at besvare et stemmesøgningsspørgsmål. Så det er noget du ikke rigtig vil være opmærksom på, sæt fart på din hjemmeside, sørg for at den indlæses så hurtigt som muligt. Jeg har faktisk et helt afsnit i det ultimative SEO guide, der viser dig præcis, hvordan du kan fremskynde et WordPress-websted trin for trin. Kom ind på vores sidste strategi, som er strategi nummer syv, og denne strategi er alt baseret på, at du øger din domæneautoritet. Og grunden til, at du vil fokusere på at øge din domæneautoritet, er, at størstedelen af ​​websteder, som Google returnerer til stemmesøgninger, har velrenommerede domæneautoriteter. Det er også godt at fremhæve, at autoriteten på den specifikke side faktisk ikke betyder så meget, men domænets autoritet i det hele taget er virkelig, virkelig vigtig. Jeg har faktisk en teori bag dette om, hvorfor domæneautoritet er virkelig, virkelig vigtig, og den er baseret på den antagelse, at jo højere din domæneautoritet er, jo mere sandsynligt er det, at Google vil stole på dit indhold og din egentlige hjemmeside. Hvilket naturligvis ønsker Google at returnere velrenommerede og troværdige hjemmesider til brugerne, når de udfører enhver søgning på Google, uanset om det er en standard tastatursøgning eller en stemme-relaterede søgninger. Google ønsker naturligvis ikke at returnere nogen tilfældig hjemmeside derude, da svaret som hjemmesiden måske vender tilbage, faktisk kan være forkert, hvilket vil resultere i en dårlig brugeroplevelse, og husk hele det formål Google forsøger at opnå er et resultat i en positiv brugeroplevelse for alle, der bruger søgemaskinen. Derfor er det også helt essentielt at du forstår SEO og Teknisk seo det kan du læse mere om her kan du bruge denne seo guide til du finder den lige her: Teknisk SEO